Przejdź do treści
Strona Facebook (nowe okno) Strona Youtube (nowe okno) Strona Issuu (nowe okno)

Kampania edukacyjna „Re!Generacja” już wystartowała!

wtorek, Październik 13, 2020

Re!Generacja to kampania skierowana do osób w wieku 15-25 lat. Jej celem jest zaangażowanie do działania osób świadomych środowiskowo, którym zależy, aby podejmowane na co dzień wybory uwzględniały dobro naszej planety.

Ilość odpadów na świecie rośnie w zatrważającym tempie. Większość z nich mogłaby zostać przetworzona, jednak mimo to segregacja śmieci w gospodarstwach domowych nadal nie przebiega sprawnie.Odpady, które mogłyby być poddane recyklingowi, często są słabej jakości. Firma Tetra Pak podjęła się zorganizowania kampanii edukacyjnej, która wspiera recykling odpadów i selektywną zbiórkę surowców, w tym kartonów po płynnej żywności. Akcja ma wymiar ogólnopolski, przyłączyło się do niej bowiem wiele miast (Warszawa-Wilanów, Kielce, Poznań, Białystok, Wrocław, Kraków, Nowy Targ i Augustów), gdzie realizowana jest w szerszym zakresie.

W ramach kampanii Re!Generacja planowane są szerokie działania edukacyjne w formie, m.in.: serii materiałów filmowych emitowanych w mediach społecznościowych, szeregu różnorodnych materiałów edukacyjnych dystrybuowanych w miastach partnerskich, mappingu edukacyjnego wyświetlanego w Warszawie podczas Królewskiego Festiwalu Świateł w Wilanowie, ogólnopolskiej kampanii medialnej rozszerzonej o komunikację w Metrze Warszawskim oraz działania w mediach lokalnych miast partnerskich. Osią projektu jest konkurs na piosenkę edukacyjną, skierowany do osób w wieku 15-25 lat, którą zaśpiewają z Pauliną Przybysz, piosenkarce, której od lat bliskie są problemy środowiskowe. Autor lub autorzy najlepszego utworu nie tylko nagrają swój tekst razem z gwiazdą, która wcześniej skomponuje do niego muzykę, ale będą też mieli możliwość wystąpić w teledysku promującym zwycięski utwór.

– W tym roku podjęliśmy się realizacji kampanii w nieco zmienionej formule w stosunku do pięciu poprzednich edycji. Ze względu na wyjątkową sytuację epidemiczną nie zorganizowaliśmy w wybranym mieście naszego zwyczajowego pikniku ekologicznego, a przygotowaliśmy kompleksowe działania, w których może wziąć udział każdy Polak ze swojego domu. – mówi Guillaume Latourrette, Dyrektor Zarządzający Tetra Pak w Polsce. – W tym wyjątkowym okresie zmiany przychodzą naturalnie, mamy większą wrażliwość i refleksję nad światem. W Tetra Pak wierzymy, że działając wspólnie ze wszystkimi interesariuszami, przedstawicielami miast oraz samymi mieszkańcami w tego typu projektach przyczyniamy się do podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów w Polsce. – dodaje Latourrette.

 

Organizatorem kampanii jest firma Tetra Pak, producent kartonów do płynnej żywności. Firma od lat działa na rzecz podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu tego typu opakowań w Polsce realizując pogłębione działania edukacyjne w wybranych miastach.

Więcej informacji na temat projektu i kampanii można znaleźć w serwisie www.akcja-regeneracja.pl oraz w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku, natomiast do konkursu na ekopiosenkęmożna zgłaszać do 10 listopada.

 

O Tetra Pak

Tetra Pak to światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności. Współpracujemy ściśle z naszymi klientami i dostawcami, zapewniając bezpieczne, innowacyjne i przyjazne środowisku rozwiązania. Każdego dnia spełniają one potrzeby setek milionów ludzi w ponad 160 krajach. Zatrudniając ponad 25 000 pracowników na całym świecie, dbamy o zrównoważone podejście do biznesu. Tetra Pak „CHRONI TO, CO DOBRE” – hasło to odzwierciedla naszą wizję dobrze zabezpieczonej, dostępnej dla wszystkich żywności.

Więcej informacji o firmie znajduje się na stroniewww.tetrapak.pl.

Galeria: 

Plakat przedstawiający postaci animowane, na tle tekturowym, tekst w kolorze białym, żółtym, niebieskim, zielonym; treść:Re!Generacja renew reduce recycle, konkurs na eko piosenkę, zgłoś się indywidualnie lub w kilka osób napiszcie tekst piosenki o segregacji odpadów, macie sznasę by wasza piosenka stała się przebojem, do zwycięskiej piosenki nagramy teledysk z naszą gwiazdą! i z twoim udziałem, wejdź na www.akcja-regeneracja.pl przeczytaj regulamin, zgłoś się na teksty czekamy do 10 listopada; na dole loga
« Powrót do aktualności